Powered By Blogger

Friday, December 31, 2010

go mlaysia timnas!!

 nnt ak ngan memba2 ak lak pkai jersi nih.....bli la..kt al ikhsan pon ada..haha
 ak mnat safee sali lg pd dy nih...haha.... <3 6be 8 dy! haha
 hahaha....indon nk sngt laser nya...hahaa!!
urghhhh!!

woot2!!! happy new year!!! haha

Assalam.....

''skarang brapa ari bualn erk??"
"31 bru.."

"bulan??"
"12 lar....."


hah??!! dah ujung taun dah??!! arghhhh!!! x sempat mnikmati taun 2010 dah nk msok 2011......dah ar skali ja taun 2010 nie...urghhhhh......
tp nk buat cmna kn.....msa ttp brjln...brlalu.....tnpa henti....

dan mmndangkn taun nie nk 'berlepas' pergi dah an.....kenang2 balik p ar...hek2...trutama azam2 yg x trcpai....hehe...

ari 1st taun 2010....


yeah!! PMR taun nih.,..hahahaha.....nk buat ltihan or keja skolah 3 jam sehari!!

(tuk2....x buat jgak...trlpas dah 1 azam..haha)

tngah2 taun...

"p ar study!! nk piksa dah!!!" kta kakak yg dengki adik dy tngah mlayan fb....haha..
"sat ar.....tngah chat psai soklan piksa ar nih... kot..haha.." kta ak..

tngok2 result naek mmuncak.....trkering ar kak ak tuh...haha

after PMR....(bg cepat skit...agak mlas nk taip pnjang2...hehe..)

"tu arh...org dah soh bca buku x mao.,..dok fb2 tuh ar keja....wak2 piksa un dan fb lg....." kta bpak ak...dngaq ayt tuh brapa puluh kali x taw dah..haha

"hehe....x taw lak....rsa cm dok study arab lm fb tuh...haha" skli skala mlawak...

tngah cuti..

kringgg2......"hello..Assalamualaikumm...."
"ha....wassalam..jom kuaq kngar...hehe."
"cess...ingtkn apa td....urm...ak on ja.....duet tngah bnyk..haha.."
"ok set!! pkoi 2 ada kt kngaq dah nah??"
"ha...ok2..."
"bye...assalam..."
"ok2...wassalam.."

n kwan yg slalu ajak kuaq mesti ar pqah ahmad zobri...haha!!

nk dkat ujung taun pon ada gak ajak kuaq.....smpai nk blanja...haha....pelik2....ak dah ar malas....kta ada keja trus...haha...

skunk nih nk cita psal azam taun 2011 plak...

azam ak apa erk/?? haha...
urm...mcm biasa la...org islam....mesti ar x mao tinggai solat...buat bnda2 jhat....x mao drhka.....

last 4 de rest......

ak nk minx maaf la klu ak ada buat slah ka apa ka spanjang taun 2010 nih.......taun dpan kira buku len..haha..

 ok....thats all.....i'll miss u 4 ever!!! 2010!!
WELCOME 2011 TO MY LIFE!! I will treat you for de best!!!

sekian...wassalam..

Thursday, December 23, 2010

tarikh keramat fom 3 year 2010....23/12/10

ASSALAM... 




sperti yg anda sedia maklum....buat formal pa ntah?? hehe 23 ari bulan an amik reslt PMR...?? bila ntah??  ouh??!! bsok??!! arghhh!! noooooO!!!


urrrr.....mesti ar suma bdak2 fom 3 nervous....cuak....ketiaq..jgn pham kot len ar...haha gmentar....suma ada.....ad yg pngsan dah...x amik lg....nnt klu amik...x taw la jd cm na an??

eden an nk amik result bsok an.....ad la tny tip2 skit kt memba....kak...

"dok bca apa lam keta on de way p skolah??"

memba kta "ak dok doa' ja x brenti...tngok2 dpt...haha...syukur Alhamdulillah.."

yg kak kta pa ntah..lupa....(sbb nervous nk 'rmpas' reslt dr tngan cikgu bsok kot...haha...)

n bsok yg plg best nk tngok reaksi ibu bpak n jga cikgu kita ar....diorg dah usaha bnyk dah mndidik kta...jga kita....mrah kita...hek2...

urghhhhhh.....elok2 ak taw result ja ak nk hbaq kt pak ak...hehe....(on de way nk blik kot...sbb nk blik cepat...haha..)

kk...hrap2 korg suma wish la kt ak n memba2 dpt straight A n de best!! k....hehe....

sekian...WASSALAM....

Monday, December 20, 2010

balik kpd zman mak bapak kita kecik2...hehe...

ASSALAM.....

n al kisah brmula skunk arh....haha....
bila cita msa kita kecik2...best!!!  tp klu dngaq mak bapak kita cita msa dy kecik2 dlu....lg best ha.....

ish....nk taip bnyk x lrat....tp....taip p la....hek3...

dy cita mmg susah idop dlu2.....duet p skolah 10 sen ja!!! hurrrr....... tp yg best nsi lemak sma air oren 5-6 sen jarkkk!! haha.....n wak2 tu ar dy cita kta dy suka tngok bola.....ha lar kn......bola dulu hbat pd skunk,....star2 mcm 'super Mokh'.....hassan sani....n rmai gi arh....mmg top ar.....penah ark tngok kt tibi tv....yg iklan hassan sani tuh.....yg ayt dy lbey kurang.."kami bermain secara berpasukn...bukan utk tunjuk kmahiran..."~~ mungkin sbb tuh ar depa men yip top....urghhh....

"lg2...."
"urm...apa tah..."
dulu2 mlaysia mmg best.....tmbh2 cita2 melayu.....yg arwah P.Ramlee uat.....mmg sorng un artis mlaysia skunk x ley lwn......klu tngok cita2 dy skunk un x bosan....wlaupon tngok berpuloh kali......try ar bilang brapa kli dah tngok cita p.Ramlee??...x terkira an?? haha.....

tkat tu ja kot....ak a.k.a. saya lupa dah...hehe....sekian...~~

WASSALAM....

Sunday, December 19, 2010

bola la...skunk kn mlaysia msok final..

kn ak dah TAIP.....ak ada bnyk idea...hak3!!!
mmndngkn psukan bola sepak mlaysia dah msok final an.....ulang sjarah taun ke brapa tah,,,haha... nmpk sngt malaysia JARANG2 msok final...haha...oppsss....


urm...bley diktakn psukan mlaysia nih dah smakin mju ar.....eh2...kuat.....tpbila dah smpai pringkt cmnie jgn la smpai jd bngga sngt...dpt msok final...ka apa ka....nnt RIAK...jd x lucky lak....

wlaupon mlaysia mng tp ad lg org dok kta "nseb ar tuh.....veatnem vietnam bukan terer sngat.....try lwn M.U ka...chelsea ka...tobat klah...." or "mlaysia hrap keeper ja..." .......suma tu slah kot...mlaysia mng bukn sbb nseb....tp sbb depa ada smangat nk mng...n juga skongan pemnat2.....dan hrapan mmbngunkn prestasi bola sepak.....dah ar depa main tnpa bbrapa star2 utama sprti badrol bakhtiar...zakuan n aidil...

n ak mmg respect barisan prthnan ar smalm......wlaupon bnyk kali veatnem..ish...slah lg!! vietnam srang....depa ttp kukuh....urm....

jd.....tkat tu ja kot..hehe......kata akhir dr sya....
mjulh sukan utk negara!!!

eden bru lahir...haha!!

woot2.....sperti mn tjok....ak bru ja buat blog nih...x dak topic nk tulis mcm org slalu tulis?? x ar....otak ak penuh idea nih...cuma x dak msa nk kuaq...haha.....